Het volgende wil bekendmaken.

Ik heb sinds verleden jaar februari de beschikking over een koor/kistorgel (8voet bas en discant, 4 voet bas en discant en een 2 voet discant.) Dit hele praktische koor/kistorgel is al zo'n 50 keer gebruikt bij uitvoeringen zoals concert van het oosten voor uitvoeringen van de Matheus-passion van J.S. Bach.

Sinds kort zit ik op een koor Musica Ricercata in Alblassserdam onder de bezielende leiding van Jaap de Wit jr.

Het orgel hebben we onlangs ook bij een uitvoering gebruikt in Vianen. Graag vermeld ik dat ik mijn orgel verhuurd voor een zeer lage prijs! Uitgangspunt is om aan de toch al dure uitvoeringen van koren en de low-budget van de koren tegemoet te komen. 1 prijs voor de huur van het kistorgel. Nl. ?75,- all-in. voor 1-3 dagen. Zelf ophalen, dus geen dure reiskosten,zelf stemmen, dus geen dure stemmer, geen extra kosten, dus geen verplicht organist erbij huren.Het orgel past al in een personenauto vanaf het model “voyager”. Graag zou ik het meer willen uitlenen dan ik de investering op die manier ook weer terugverdienen maar bovenal koren/musici blij maken en helpen bij het realiseren van uitvoeringen met een low-budget.

Momenteel heb ik al 3 datas vaststaan voor het koor Shalom in Maassluis die het wil gebruiken voor een Cantateprojekt.

Wie weet hoeveel koren erom zitten te springen en ze kunnen het maar weten!

Het koororgel en de maker zijn te vinden op website www.xs4all.nl/~jvdvegt

koororgel nummer 3

Met vriendelijke groet,

Marco Boer

tel 078 -6817635.

Hendrik Ido Ambacht