bijzonder concert

• Sebastiaan

Zondag a.s. 4 mei om 15:00 is er een bijzonder concert op het Schölgens-orgel van het kerkje in Eenigenburg (in de buurt van Schagen).

Sebastiaan Schippers speelt eigen bewerkingen en improvisaties over bekende vaderlandse liederen. Toegang is vrij, koffie en thee in de pauze.

• Freek

Is dit zo bijzonder? Volgens mij geeft Mans hiervan honderden concerten.

• Anton

We hoeven niet te vragen wie dit bericht heeft geschreven van dit zeer ‘bijzondere’ concert: juist, de organist en concertmeester zelf.

Gaat voortaan iedereen op dit prikbord reclame maken voor zijn eigen huis- en orgelconcertjes? Ik geef namelijk zelf nóg een bijzonderder concert: niet alleen met eigen improvisaties over overbekende vaderlandse liederen (origineel!) en met gratis koffie en thee, maar bij mij krijg je zelfs een plakje cake!

Als dát niet bijzonder is!

• Wim

Haha, de concurrentie roert zich ;-)

Maar ik vind het prima als mensen hun eigen concerten aankondigen.

En verder: C'est le ton qui fait la musique……

Groeten,

Wim V.

• Wietse

Wat kunnen mensen toch bijzonder reageren! Iemand vertelt dat er een orgelconcert is, en er wordt weer een afkraakkanon afgeschoten. Je mag toch wel een beetje reclame maken voor je eigen concert? Daar is dit prikbord (naar mijn mening) toch ook een beetje voor bedoeld? Jammer dat mensen dit gelijk weer ‘kapot’ maken.

Sebastiaan, veel succes met je concert, en het is helaas te ver om te komen!

Wietse

• Peter

Dit prikbord is ondermeer in het leven geroepen voor aankondigingen, berichten, mededelingen, meningen en discussies. Laten we blij zijn dat sommigen het daar ook voor gebruiken. Dat berichten afkomstig zijn van de hand van de concertmeester zelf is juist toe te juichen.

Misschien dat juist de zedenmeesters met hun zure kritiekjes maar beter naar een ander prikbord kunnen opkrassen.

En als je, door gulheid gedreven, een concert geeft met een plakje cake; zeg dan wel even waar!

Webmaster prikbord kerkorgel.startpagina.nl

• maarten

dan maar een plak cake bij een orgelcdtjeofzo

• Martin Mans

Beste Sebastiaan,

hoe was je concert op 4 mei?

Hartelijke groet,

Martin Mans

p.s. is Freek nog geweest? ;-)

• Sebastiaan

Hoi Martin!

Leuk hoor die reactie…geen Freek gezien :-) , wel publiek wat normaal niet echt iets met orgel heeft.

Verder een leuke recensie in het Noord-Hollands-Dagblad gekregen…die zal ik nog even doorsturen.

Sebastiaan

• Eric

Het is verdrietig om te zien dat telkens weer dezelfde mensen zo gepikeerd reageren - zitten dag en nacht achter de computer i.p.v. achter het klavier!

Als er een concert wordt georganiseerd hoop je allemaal op zoveel mogelijk bezoekers! Tsja daar gebruik je naast het medium krant ook het prikbordje voor - selecteren dergelijke gebruikers de krant ook niet!

Laat iedereen zoveel mogelijk melding maken van zijn/haar activiteiten!