Vraagje over e-groep organist

• Aart Saly

Kan iemand die zelf lid is van de e-Group organist mij misschien een antwoord geven op de volgende vraag: Als ik mijzelf aanmeld, krijg ik dan elke dag een mailbox vol emailtjes of werkt het zo dat je als lid je boodschap aan de Group mailt en daar (als lid zijnde) in de bak met berichten kunt ‘snuffelen’?

Ik internet en email tot nu toe alleen in de lunchpauze op m'n werk dus ik denk niet dat ik mijn baas blijmaak met een stortvloed aan email.

Wie kan zijn kennis met mij delen?

• Dick

Aart Saly schreef:

>

> Kan iemand die zelf lid is van de e-Group organist mij

> misschien een antwoord geven op de volgende vraag: Als ik

> mijzelf aanmeld, krijg ik dan elke dag een mailbox vol

> emailtjes of werkt het zo dat je als lid je boodschap aan de

> Group mailt en daar (als lid zijnde) in de bak met berichten

> kunt ‘snuffelen’?

>

> Ik internet en email tot nu toe alleen in de lunchpauze op

> m'n werk dus ik denk niet dat ik mijn baas blijmaak met een

> stortvloed aan email.

>

> Wie kan zijn kennis met mij delen?

Aart, je kunt zelf kiezen: allemaal losse mailtjes, eenmaal per dag een “postzak” vol (dat noemen ze dan “daily digest”) of uitsluitend de berichten op internet lezen, zonder vollopende mailbox. Je kiest gewoon wat het best in je kraam te pas komt (of in de kraam van je baas, natuurlijk).

Aanmelden: een lege mail naar organist-subscribe@yahoogroups.com is voldoende.

Morgen: Organist Ontmoetings Middag in de Lambertuskerk te Strijen, van 11 tot 4. Ook daar van harte welkom!

vr. groet,

Dick

• kees nijssen

Dick, een vraag. De kerk in Strijen, is die iedere zaterdag open van11.00 tot 16.00?

Graag bericht .

Groeten

Kees

• Dick

kees nijssen schreef:

> Dick, een vraag. De kerk in Strijen, is die iedere zaterdag

> open van11.00 tot 16.00?

>

> Graag bericht .

Nee, maar er wordt wel enkele malen per jaar een Open Dag gehouden. Informeer even bij de vaste organist van de kerk, Henk Kwakernaat, voor de data: henk.kwakernaat@planet.nl

Dick

• Wim

En als je alvast wat over het orgel wilt weten,

dan kun je kijken op www.orgelsite.nl

Groeten,

Wim V.

• mpbergink

Ha die Aart,

Bedenk wel, je mag daar geen strafblad hebben!! :-)) Zo simpel als Dick het beschrijft was ten tijde van Napoleon. Tegenwoordig is het anders en moet je met naan en toenaam aanmelden, die lege mail is dus echt niet meer voldoende! Echter bij Nachthoorn en DeOrganist is het wel mogelijk. It's up to you……

Marc

• A.Kruijf

Ik kan je organist van harte aanbevelen. En het valt reuze mee die aanmelding, wie zit er op fakers te wachten? Niemand toch?

• MPBergink

> Ik kan je organist van harte aanbevelen. En het valt reuze

> mee die aanmelding, wie zit er op fakers te wachten? Niemand

> toch?

Ben er uiteindelijk weggegaan. De dictatuur stond mij niet aan. En het feit dat persoonlijke gegevens voor zoiets onbenulligs geregistreerd staan staat mij al helemaal tegen! Bij andere groepen kan het toch ook?!!!

Marc