Hallo,

Graag wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Danny Koschinski uit Haaksbergen en ben zelf amateur-organist. Op kerkorgel.startpagina.nl staan ook een aantal links naar mijn eigen orgelsites (o.a www.geocities.com/koschinski/hengelo.html).

Graag wil ik het volgende voorstellen:

Ik heb een kleine opname-studio (www.dakovaudio.nl) en heb de mogelijkheid om op lokatie professionele opnames te maken van andere (amateur-)organisten, in opdracht. Ik heb een jarenlange ervaring in opnametechniek, mixage en editing

(dit is echter niet mijn dagelijkse werk). Het is soms wel interessant om jezelf door middel van een opname terug te horen om te kijken wat er goed gaat in je spel of wat niet.

Inidien je hierin geinteresseerd bent, neem dan contact met mij op, via mail koschinski@yahoo.com of telefonisch 's avonds na 19.30 uur, 053-5742980.

Ik realiseer het e.e.a tegen onkostenvergoeding vanaf ? 50,– Dit is plaatsafhankelijk, ik reken echter geen extra bedragen per kilometer. Voor dit bedrag krijg je een goede opname incl. mixage en editing; op CD geleverd.

Alvast bedankt voor de interesse.

Groet, D. Koschinski