Nieuw op de website:
617 Leerdam, Grote Kerk
Foto's en info: Gert Eijkelboom
618 Amersfoort, Grote Kerk, hoofdorgel
Foto's: Janco Schout
619 Amersfoort, Grote Kerk, kleine orgel
Foto's: Janco Schout
www.orgelsite.nl
Groeten,
Wim Verburg
Wim Verburg is, zoals velen binnen het kerkorgel-gerelateerde wereldje, een enthousiaste hobbyist die er vrijwel dagelijks met het fototoestel op uit trekt. Daarbij predikt hij geen commerciele belangen en is de kwaliteit van zijn homepage goed te noemen. Een voorbeeld voor velen zou ik bijna denken.
Dat er voor- en tegenstanders rond z'n berichtgeving bestaan is bekend. De voorstanders adviseer ik om zich als vanouds te verlekkeren aan de informatie, de tegenstanders zouden kunnen overwegen om het op dit prikbord dan maar eens wat spannender te maken. Ik kan mij dat pietluttige gezever over zo'n simpel berichtje overigens nauwelijks voorstellen. Als je 't niet wilt lezen dan doe je dat gewoon niet.
De veelgehoorde stelling dat dit prikbord er alleen maar voor enkelvoudige berichtjes zou zijn onderschrijf ik niet. Het lijkt mij dat er meer dan voldoende onderwerpen zijn die hier kunnen worden aangesneden. Dat iemand's kop er af moet zodra 'ie ook maar even boven het maaiveld steekt weten we inmiddels. Nu eens kijken of we het op dit prikbord ook over échte onderwerpen kunnen hebben.
Peter van den Dongen (beheerder kerkorgel.startpagina.nl & prikbord)
Inderdaad, op de GSM-pagina is inderdaad volstrekt geen sprake van commercie:
De sponsors van gsm.startpagina.nl
Sponsors
O2 GSMshop (tip)
Belstore.nl
GSMNederland.nl
GSMPlaza
MobilePlaza
CellHire
smsnederland.nl
Spraakmaker Toestelvergelijking
Tutch.nl
Brambo Ringtones
Vodafone Ringtones
Top 40 Ringtones
MOBELLE.nl
BELTONEN.st
Hoi Wim,
Ik wens “in blijde verwachting”te geraken bij je 2000-ste orgel: wat ik maar zeggen wil;waardevolle documentatie & inlichtingen zijn slechts leerzaam voor iedereen;
zelfs voor de mopperaars in ons prik-midden…………………………Wouter schreef:
>
> misschien handig om bepaalde opmerkingen maar te negeren…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?