Niet uitgegeven orgelwerken, hier te verkrijgen

• A. Kruijf

Geachte mede-orgelliefhebbers,

Na geïnformeerd te hebben gedaan bij het vermelde emailadres bleek het te gaan om de verkoop van kopietjes van de werken zonder toestemming van de rechthebbenden. Dit betekent dat hier op ernstige wijze het auteursrecht wordt geschonden. Een trieste zaak. Ik hoop dat een ieder zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en zich niet inlaat met dergelijke ‘handeltjes’. Het is immers diefstal.

A. Kruijf

• Jan Droogers

Geachte heer/mervrouw,

Ik heb zeer veel interesse in het Mouvement van Beveiller.

Alvorens ik dit bij u zou willen bestellen zou ik graag weten wie de uitgever is( frankrijk?).

Hoor graag van u,

Met vr groet Jan Droogers,

Organist Oude Kerk Voorburg.

• W. van de Hoef

dit lijkt een beetje mosterd na de maaltijd

• Arine Bons

Beste mensen,

Jammer dat dit zo gaat. Het is immers duidelijk. Door zo aan je muziek te komen maai je het gras onder eigen voeten weg. Ik hoop dat organisten en componisten over 10 jaar nog in staat zijn om hun overigens al zo droge boterham te blijven verdienen. En wij maar schelden op de overheid die niet over de brug komt…

Verder hoop ik dat ons ‘nageslacht’ ook nog bladmuziek zal kunnen kopen. Wordt steeds moeilijker. En wees eerlijk. Zijn die boeken echt onbetaalbaar? En netjes ingebonden is toch ook beter dan al die kopietjes?!

Ik snap het niet.

Arine