Wim ga zo door
Beste Remco,
Trek het je niet aan want het ligt niet aan jou. Zie de discussie die ik op 7 augustus over hetzelfde onderwerp heb proberen te voeren. Een deel van de personen die nu zo heftig op jouw bijdrage reageren deden dat ook bij mij. Mij is toen al snel gebleken dat deze personen bar slecht lezen en bovendien geen enkel gevoel voor logische argumentatie bezitten. Ik denk dat als je de reacties zult lezen, je erg zult moeten lachten om zoveel heftigheid en mis-interpretatie.
De logica die Van B. hanteert (lekker makkelijk schelden trouwens vanachter zo'n pseudoniem) is inderdaad van een infantiel niveau evenals de reactie van Tim Vogels die (standaard) meteen roept dat je wel gefrustreerd zult zijn. Ikzelf heb toendertijd maar besloten de discussie te staken omdat dit geen discussie was maar een ordinaire scheldpartij (zoals wel vaker hier)
Dat Remco niet voor een groter deel van dit forum zou kunnen spreken is pertinente onzin. Immers niet iedere lezer zal het altijd de moeite vinden om een reactie te geven. Bovendien zal de manier waarop je hier wordt ‘afgebrand’ iemand ook niet bepaald opwekken om een reactie te geven. Kennelijk denken de schrijvers van voorgaande reacties wel dat ze Orgel-minnend Nederland representeren.
En ik maar denken dat dit een democratisch forum was.
p.s.
om onnodige reacties te voorkomen: ik kijk met enige regelmaat op de site van Wim V. en vind dit een hele nuttige site
Meer dan een jaar geleden heb ik geprobeerd om de nieuwste
aanwinsten op te sparen en pas na een x-aantal dagen te
publiceren.
Al snel merkte ik dat deze methode niet werkt. Degenen die willen
kijken krijgen een stortvloed aan orgels over zich heen.
Met de huidige formule van 3 orgels per aankondiging kunnen de
mensen het prima bijhouden. Dit betekent ook dat de nieuwste
aanwinsten met een zekere regelmaat worden aangekondigd,
zoals jullie al hebben gemerkt.
Om een goed evenwicht te vinden tussen de mensen die uitkijken
naar de volgende aankondiging, en degenen die liever niet teveel
aankondigingen willen zien schrijf ik pas morgen de nieuwste
aanwinsten op de mail en op prikbord.
Degenen die de nieuwste aanwinsten al eerder willen bekijken,
kunnen terecht in de rubriek “What's New”.
Groeten,
Wim Verburg
Beste Aart,
Je stelt de zaken toch niet helder voor: je doet nu of er ineens allemaal asociale heftige reacties komen. Kijk eerst eens naar het eerste mailtje van Remco: die zet een zeer onvriendelijke toon neer, tja dan krijg je dito reacties. Zo asociaal zijn we hier echt niet hoor op dit forum. Remco had ook op een iets vriendelijker toon een voorstel kunnen doen aan Wim om minder te publiceren. Waren de reacties ook anders getint geweest. Ik zie zelf het probleem niet van Wim zijn aankondigingen, je hoeft ze toch niet aan te klikken?? Doe ik ook echt niet elke keer. En op dit forum komen hooguit gemiddeld slechts een stuk of drie nieuwe berichten binnen, dus de aankondigingen van Wim zitten niemand in de weg. Zonder deze zou er zelfs weinig te melden zijn! Voorstel: Kom nou zelf eens met een interessant onderwerp/aankondiging of vraag over kerkorgels. Als meer mensen dit doen, vallen de berichten van Wim ook minder op. Het probleem van dit prikbord is toch dat er veel te veel passieve deelnemers zijn, die alleen lezen.
Groeten, Peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?