Ahlborn Archive

• Arno Rog

Hallo,

Wie kan mij vertellen waar in Nederland de Ahborn Archive verkocht word en waar ik deze kan beluisteren?

Is het iemand bekend wie überhaupt de Ahlborn-serie importeert in Nederland?

Bij voorbaat dank.

Arno Rog

• Peter van den Dongen

Arno,

Even dit formuliertje invullen helpt misschien:

http://www.ahlborn-galanti.com/Albhorn%20Feedback.htm

• Arno Rog

Hallo Peter,

Ooit wel eens geprobeerd te worstelen met een dom, op de Amerikaanse situatie toegespitst, intelligent systeem dat EIST dat alle velden ( Name, Title, Denomination, Address, Town, State/Zip Code, Postal Address, Town, State/Zip Code, E-mail, Phone) zijn ingevuld (met een geldige State)?

Dat gaat dus niet lukken vrees ik, wel heel erg bedankt voor je moeite!

Iamand anders die uit eerste hand weet waar in Nederland de Ahlborn orgels kan beluisteren?

Arno Rog

p.s. Peter, voor je pagina's, mijn site is verhuisd naar www.free-sheetmusic.org, geen limiet (nou ja, bijna), geen banners!

• Wim

In de RK van De Meern staat in het koorgedeelte een Ahlborn.

Je kunt deze bekijken op:

http://www.rk-leidscherijn.nl/indexdemeern.htm > onze orgels

In diezelfde kerk staat een fraai orgel van Maarschalkerweerd.

Overigens: heb je voor je bladmuziekwebsite een eigen

webserver?

Groeten, Wim V.

• Jan-Kees

Bij Stolk verkopen ze Ahlborn. Zie www.stolkorgels.nl.

• Arno Rog

Wim,

Reuze bedankt voor dit aanbod, het gaat mij in dit geval heel concreet om de Archive-module, een soortement midi-module om aan te sluiten op computers en andere midi-instrumenten.

Ik wou daar graag wat registers van beluisteren.

Nogmaals reuze bedankt.

Arno Rog

p.s. mijn site (www.free-sheetmusic.org) host ik bij www.highpoint.nl, heel goedkoop, prima tevreden.

• Peter ten Kate

Arno,

Muziekhandel Hahn in Groningen in dealer van Alborn orgels en heeft er diverse in de showroom staan. Misschien dat je daar verder komt. Hun website is www.hahn.nl (verrassend :-) ).

gr. Peter ten Kate