Domus Prestige I

• R.F. Rebel

Te koop: het paradepaardje van Domus, de Prestige I met een schitterend pijpenfront.

Elke stem is naar eigen smaak intoneerbaar.

Zie voor meer informatie op www.domusorgels.nl. Op verzoek wordt een foto van dit mooie instrument toegezonden.

• arjan

Hallo,

Hoe oud is de Prestige I en wat is je vraagprijs?

Kan je me tevens de foto toesturen?

M.vr.gr.,

Arjan Verhagen

• henk

Bouwtr Domus ook al orgels ?

Ik dacht alleen immitaties!

Henk

• KCB

He, he, Henk. Beginnen we weer. Leef en denk jij nog in de jaren ‘50? Getuige je reactie is dit wel zeker. Hierboven staat zo’n “fietspomp” voor een huiskamer te koop (Ik kan ook lelijk doen) en schrik niet van de prijs.

Voor je zo dom reageert, informeer eerst eens bij de “grote” organisten van Nederland, die regelmatig concerten geven op de bekende Elektronisch Klassieke Orgels van de Nederlandse bouwers.

Als die ook zo negatief zijn als jij, dan heb je recht van spreken, en anders: Gewoon er het zwijgen toe doen.

• G.J.Hendriksen

Graag ontvang ik van u een foto van het orgel.

´k ben geinteresseerd.

Vr.gr.

G.J.Hendriksen

• Guido Buitendijk

Is dit orgel nog te koop?

In welk jaar was de productie?

Is de klank beleving te vergelijken met die van de positief-series waarbij het geluid van boven (en onder) komt.

Zelf heb ik ervaring met een johannes Sweelinck, maar die valt mij tegen omdat het geluid vanuit de voeten moet komen. Dat maakt de klankbeleving onrealistisch.

Wat is je prijs?

Groeten,

Guido