Allemaal erg gezellig al die websites met automerken. Maar..gaat dit medium ons nu elke dag op de hoogte houden van elk model wat er op een website is bijgekomen? Nee toch hoop ik? Een eenmalige vermelding van het ontstaan van een website lijkt me toch wel voldoende.
Kunnen jullie als automerken-web-site-bouwers je trouwens niet beter verenigen ofzo? Het zou mooier zijn als er 1 of 2 sites zouden zijn die een substantieel en representatief aantal automerken bevatten i.p.v. talloze website met allerhande obscure autootjes uit Piettjerkstradeel etc.
–
Allemaal erg gezellig al die websites met nieuwsberichten. Maar..gaat dit medium ons nu elke dag op de hoogte houden van elk bericht wat er op een website is bijgekomen? Nee toch hoop ik? Een eenmalige vermelding van het ontstaan van een website lijkt me toch wel voldoende.
Kunnen jullie als nieuwsberichten-web-site-bouwers je trouwens niet beter verenigen ofzo? Het zou mooier zijn als er 1 of 2 sites zouden zijn die een substantieel en representatief aantal nieuwsberichten bevatten i.p.v. talloze website met allerhande obscure berichtjes uit Piettjerkstradeel etc.
Enz, enz, enz…
Ach, ’t is net als bij je TV. Je kunt ‘m toch ook uitzetten?