cdrom

• aat

Aan allen die de cdrom willen hebben. Ben vandaag in de winkel geweest en de tape is opgestuurd naar malaga waar ze dan aldaar er een cdrom van maken. Ben benieuwd!! Men heeft mij beloofd dat dat eind volgende week klaar is dus nog even geduld svp. Ik meld mij weer. groeten aat braacx, marbella.

• Mannie Uwaal

HOLA amigo

hasta

pronto

Mannie

• aat

mededeling. heb vandaag de video tape terug gekregen maar zonder dat het mogelijk was er een cd-rom van te maken. Dit is bijzonder vervelend omdat er diverse mensen in geintresseerd zijn en ik graag aan die wensen wil voldoen. Het is blijkbaar niet eenvoudig van een tape een cd te maken. De eenige oplossing is nu wel dat ik de tape naar holland stuur om het daar te proberen. Heeft er iemand een tip? In elk geval zorg ik er voor dat het gedaan wordt. Ik heb alle email adressen opgeslagen en zodra ik een oplossing heb meld ik mij dan weer. Het moet in holland toch geen probleem zijn dus ik hoop van iemand wat te horen. Groet aat braacx

• Jan de Vries

Hallo,

Mocht het mischien toch lukken om de tape op cd te krijgen dan heb ik hier veel belangstelling voor.

ps

probeer het eens bij J.J.M.van Cleef Warnsveldseweg 39

7204 BA Zutphen, Gelderland/ e.mail: van.cleef.audio@altavista.net

Jean van Cleef heeft voor ons koor waar ik lid van ben een prachtige cd gemaakt van een band opname, mischien dat hij de technische mogelijkheden heeft.

succes

jan de vries

> mededeling. heb vandaag de video tape terug gekregen maar

> zonder dat het mogelijk was er een cd-rom van te maken. Dit

> is bijzonder vervelend omdat er diverse mensen in

> geintresseerd zijn en ik graag aan die wensen wil voldoen.

> Het is blijkbaar niet eenvoudig van een tape een cd te maken.

> De eenige oplossing is nu wel dat ik de tape naar holland

> stuur om het daar te proberen. Heeft er iemand een tip? In

> elk geval zorg ik er voor dat het gedaan wordt. Ik heb alle

> email adressen opgeslagen en zodra ik een oplossing heb meld

> ik mij dan weer. Het moet in holland toch geen probleem zijn

> dus ik hoop van iemand wat te horen. Groet aat braacx

• aat

bedankt, ik ga er achteraan en zal ze vandaag nog mailen.