Ik ben op zoek naar filmmateriaal van Feike Asma ,de film toccata heb ik al op cdrom.
Indien iemand wat heeft en dat tegen betaling op band of cdrom kan zetten dan graag een reactie.
Hi tim, ja misschien heb je geluk. Ik heb jaren geleden van de ncrv een band los weten te peuteren van opnames van feike. Het is kwalitatief geen goede tape maar iets is beter dan niets. Als je wilt draai ik er een kopietje van en stuur het naar je op, ik op mijn beurt zou dan graag een kopietje willen hebben van die cd rom waar je het over had.De boeken die jij hebt heb ik ook en iets te weten te komen over feikes registreer kunst is geen eenvoudige zaak. Je zou de firma johannes orgelbouw eens kunnen vragen, Feike was daar kind in huis en ze hebben daar zelfs een zaal naar hem genoemd!! Zelf heb ik wel eens gedacht Jaap Kroonenburg
(de huidige organist in maassluis en discipel van Feike) te schrijven en ben er zeker van dat je best wel een reactie krijgt die je dan misschien even naar mij wilt mailen. Hoop van je te horen en je kunt mailen naar braacx@wanadoo.es Groeten AatTim Vogels schreef:
>
> Ik ben op zoek naar filmmateriaal van Feike Asma ,de film
> toccata heb ik al op cdrom.
> Indien iemand wat heeft en dat tegen betaling op band of
> cdrom kan zetten dan graag een reactie.
Ik ben zelf geinteresseerd in Asma materiaal.
De film Toccata en wat ander filmmateriaal heb ik op video gehad, maar helaas is dit door brand verloren gegaan. Als u het een en ander op cd-rom hebt en voor mij een kopietje wil maken (tegen vergoeding uiteraard) zou u mij daar een groot plezier mee doen.
Bij voorbaat dank
Met vriendelijke groet,
Aad van Maldegem
hallo,
Waar ik voor mail is dat ik al jaren op zoek ben naar de film Tocatta
van feike asma,zou u deze voor mij op cd rom kunnen zetten en opsturen naar onderstaand adres, dit alles uiteraard tegen betaling.
Aangezien ik een zeer grote fan van deze legendarische organist ben zou ander film materiaal over feike asma bij mij ook zeer welkom zijn.
Ik zou u zeer erkentelijk zijn
bvd
mvrgr
Jan de Vries
Koekoeksbloem 1
8255 KH Swifterbant Tim Vogels schreef:
>
goede middag, je hebt het waarschijnlijk al gelezen, het is niet ik die de cdrom“toccata” heeft maar de heer tim vogels. Ik heb aan hem gevraagt of hij voor mij een kopietje heeft en ik hoop dat ik dat van hem krijg. Ik zelf heb jaren geleden van de ncrv een video tape gekregen van feike asma en die heet “fenomeen op de orgelbank” van 18.11.1982/12.09.1985. Het probleem is dat ik nog niemand heb gevonden die de tape op cdrom kan zetten. Ik woon in marbella en dat is geen gemakkelijke zaak hier. Ben er druk mee bezig en zodra ik het geregeld hebt meld ik mij weer. Wel kan ik natuurlijk een kopie van de tape maken maar die is nu al niet van de allerbeste kwaliteit dus nog even geduld. groeten aat braacx.
Als je het voor mekaar krijgt om deze film over te nemen, houd ik me ook ten zeerste aanbevolen! Tegen vergoeding uiteraard. Ik ben ook erg op zoek naar filmmateriaal over Feike Asma, omdat ik zelf van na zijn tijd ben en gefascineerd ben door zijn orgelspel (hoewel ik ook de tegens ken). Toccatta heb ik al gezien, maar ander materiaal niet.
groet, Peter
Beste Tim,
Een beetje late reactie zou je kunnen zeggen, maar ik ben geïnteresseerd in de film Toccata van Feike Asma. Ik heb deze in een grijs verleden op TV gezien en maakte toen een verpletterende indruk op mij. Ik hoor (of niet) wat je er voor wilt hebben.
Groet, Joost
Tim Vogels schreef:
>
Ik heb inmiddels de Tocata cd rom van Tim Vogels gekregen maar dat is alweer 2 jaar geleden. Nog steeds heb ik hier de NCRV tape van Feike Asma liggen en het is me hier in Spanje niet gelukt om er een cd-rom van te maken. Als iemand een oplossing weet ben ik gaarne bereid de tape naar Holland op te sturen. Ik raad Joost aan om met Tim contact op te nemen. Groeten van Aat Braacx….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?