Kerkorgel ''ontploft"

  • Nico Marinus

    Geachte lezer(es),

    Wij zijn de bijna kleinste Baptistenkerk in Nederland(19 Leden), Onze kerk(sinds 1929) staat in het oost-groningse dorpje Siddeburen, vlakbij Slochteren. Ons 30 jarige Hammond orgel is sinds 4 weken ontploft, en nu zitten we zonder. Financieel is het niet haalbaar om een nieuw orgel aan te kopen, dus we zitten met spoed te zoeken naar een instelling of kerk die een tweedehands orgel over heeft of voor een prikkie te koop heeft.

    Ik hoop op een spoedig bericht ……. en is echt goed besteed.!!!

    Met vriendelijke groet

    Nico Marinus

  • Pianist

    Keyboardje?

  • KCB

    Informeer eens bij Stolk Orgels in Nieuwerkerk ad IJssel (met diverse filialen in Nederland). Tel : 0180-315652 of http://www.stolkorgels.nl. Of bij JOHANNUS orgelbouw in Ede (http:www.johannus.com). Het zou niet de eerste keer zijn dat zij iemand in nood hebben geholpen, alhoewel het natuurlijk niet voor niets zal gaan. Ook in Siddeburen gaat alleen de zon voor niets op.

    Succes en vriendelijke groet:

    KC den Breejen.

  • Nico Marinus

    Geachte,

    Naar aanleiding van de gesprekken met Jacob Blaauw zou ik dit berichtje aan jullie doorsturen, en echt de wonderen zijn de wereld nog niet uit want binnen 2 dagen na alle publiciteit rondom de uitzending en publicatie was er al een serieuze reactie van de SOW-kerk in Harkstede. Wij staan als vrienden en leden ook regelmatig stil bij deze wonderen, want zo ervaren wij dat echt…..

    Met vriendelijke groet,

    nico marinus. Nico Marinus schreef:

    >

    > Geachte lezer(es),

    >

    > Wij zijn de bijna kleinste Baptistenkerk in Nederland(19

    > Leden), Onze kerk(sinds 1929) staat in het oost-groningse

    > dorpje Siddeburen, vlakbij Slochteren. Ons 30 jarige Hammond

    > orgel is sinds 4 weken ontploft, en nu zitten we zonder.

    > Financieel is het niet haalbaar om een nieuw orgel aan te

    > kopen, dus we zitten met spoed te zoeken naar een instelling

    > of kerk die een tweedehands orgel over heeft of voor een

    > prikkie te koop heeft.

    >

    > Ik hoop op een spoedig bericht ……. en is echt goed

    > besteed.!!!

    >

    > Met vriendelijke groet

    > Nico Marinus

  • Jan Kornet

    Te koop

    Elektronisch orgel.

    2 klavier vol pedaal

    merk Content model K500