Keyboard met orgel-samples

  • F.Brinxma

    Hallo, via deze weg wilde ik uitzoeken of iemand me informatie kan geven over de aanschaf van een nieuw of tweedehands keyboard met pijporgel-samples. zijn er bepaalde “vaste” merken, bepaalde dealers en wat zijn de prijzen die ik kan verwachten? En zijn er bepaalde web-sites die hier op inspelen?

    m.vr.gr.

    F.Brinxma

  • otter

    Ik weet niet of u dit bedoeld. Op de website van DOMUS orgels staan 2 typen keyboards Cantorum II en III met kerkorgelklanken. Ik heb zelf ze zelf niet gehoord.

    Het adres is www.domusorgels.nl Verder is mijn ervaring, dat het merk Roland acceptabele klanken levert.

    vr. gr. Jacob Otter

  • j.otter

    Bij mijn speurwerk op het internet ben ik nog een firma tegen gekomen, die klassieke orgels maakt en in de collectie 2 modellen als keyboard aan biedt. De typen zijn de H6 en de SL61. De naam van de firma is Ahlborn. De site is te vinden onder www.ahlbornorgans.com

    vriendelijke groeten

    Jacob Otter

  • Dennis

    Als je even wat verder hier boven kijkt, zie je dat er staat: orgel te koop.

    Dat is zo'n keyboard.

  • W van Limmen

    Beste heer Brinxma ik heb u nog een e-mailtje gestuurd over dat orgel Domus-Viscount Cantorum II C inclusief bijlage.

    Ik heb daar nog geen antwoord op gehad, ik zou willen weten of u nog interesse had en of u al voorzien bent.

    In afwachting van u bericht.

    Vriendelijke Groeten:

    W van Limmen

  • Arno Rog

    Een absolute aanrader, zeker qua geluid!!

    Arno Rog