Voor de draad er mee.......

  • Claudia*p

    Kijk even in het vakblad ‘Het Orgel’. Daar staan een heleboel advertenties met adressen in van orgelbouwers.

    Je kan eventueel ook het orgel-museum in Elburg even opbellen, staat vast wel geregistreerd bij de ptt.

  • ton nagel

    Hallo, mijn naam is Ton Nagel, ik ben kerkorganist, en doe advieswerk omtrent orgels in kerken waar geen grote bedragen klaarliggen voor de revisie, of herstel of aanschaf van een ander instrument. Daar ik vele contacten heb in de orgelbouw en ook werkzaam ben in deze branche zou ik graag in contact willen komen met mensen die op wat voor wijze iets met hun (kerk) orgel willen zonder dat daar een groot bedrag mee gaat gepaard. Als organist ben ik verbonden aan de R.K. parochiekerk van St. Jan Geboorte te Vlijmen - dorp, aan de St. Lambertuskerk te Maren - Kessel, de N.H. `Bethelgemeente` te `s-Hertogenbosch, en het St.Janscentrum (R.K. Semenarie, priesteropleiding) ook te `s-Hertogenbosch. Daarnaast verzorg ik uitvaarten, avondwake`s en huwelijksvieringen in kerken in de regio rond `s-hertogenbosch.